0
iw Hebrew

מי רוכש טבעות אירוסין משובצות יהלומי מעבדה?! הנתונים

  • מאת דניאל אליבא
  • תגובות : 0 תגובות

יהלומי מעבדה נמצאים על הרדאר של הצרכנים

למרות שההשקעה בשיווק של יהלומי מעבדה לא מתקרבת לרמת ההשקעה בשיווק יהלומים שנכרו בטבע, המודעות לקיומם והדרישה ליהלומי מעבדה עולים משנה לשנה. אם בשנת 2010 9% מהצרכנים שמעו על יהלומי מעבדה, בשנת 2018 כבר 51% מהצרכנים יודעים על האפשרות לרכוש תכשיטים משובצים יהלומי מעבדה. זה קורה כי הצרכנים מבינים את ערך המוצר.

 

טבעות אירוסין משובצות יהלומי מעבדה – הקטגוריה המובילה

המובילים במודעות ליהלומי מעבדה הם המילניאלס. 66% מתוכם ישקלו לרכוש טבעות אירוסין משובצות יהלומי מעבדה, 23% מתוכם יודעים לומר מראש שהם ירכשו. מה שחשוב להם במיוחד הוא מידע: הם רוצים להבין בדיוק מהם יהלומי מעבדה, להבין איך קובעים את שווים, ומה האפשרויות שלהם בהתאמת חלומות לתקציב. אחד החלומות השכיחים בטבעות אירוסין הוא אבן יותר גדולה. יהלומי מעבדה יכולים לעזור להגשים את החלום הזה, בלי שתצטרכו להתפשר על איכות האבן.

 

הצרכנים מעוניינים באבנים עם תעודות

יותר ויותר צרכנים יודעים שהתעודה היחידה שיש לה ערך מקצועי היא תעודה גמולוגית. תעודה של עסק, גם אם היא מאוד יפה ומודפסת באותיות זהב, עדיין לא מספקת לכם את הוודאות שאתם מחפשים לגבי נתוני היהלומים שרכשתם.

לצרכנים יש שלוש סיבות מרכזיות לדרוש תעודה: הוכחה אודות ערך האבנים ושווי התכשיט/מחירו – בדרך כלל לטובת ביטוח, גודל האבנים/קראט, ותחושת ביטחון ברכישה.

עם זאת, משום שלתעודה גמולוגית יש עלות, הציפייה של הצרכנים לקבל תעודה משתלבת בהבנה שלהם שחבל לייקר את הרכישה באופן מיותר. כשמדובר באבנים קטנטנות, הצרכנים מעדיפים לוותר על תעודה.

 

עיצוב

כיום, זוגות שמחפשים טבעות אירוסין משובצות יהלומי מעבדה, מבינים שיש להם אלטרנטיבה לא רק בסוג האבנים, אלא גם בעיצוב. בנוסף לעיצובים הקלאסיים שהם תמיד באופנה, תוכלו למצוא טבעות אירוסין בעיצוב מודרני, גיאומטרי, וינטג', אורגני וכמובן – בהזמנה מיוחדת של כל פנטזיה שאתם חולמים עליה, אם היא ניתנת לביצוע.

 

מעבר לטבעות אירוסין

יהלומי מעבדה הם לא טרנד של צעירים. נכון שהמובילים במודעות הם המילניאלס, אבל לא רק הם רוכשים. 28% מהצרכנים שאינם מילניאלס שוקלים רכישת תכשיטים משובצים ביהלומי מעבדה, והצפי הוא שהמספר יעלה.